Prezentacje Przejdź do portretu: Przejdź do:
Rage Age S.A.
RAGE AGE to jedyna w swoim rodzaju marka ubrań męskich na polskim rynku. Projektant tworzy wizerunek otwartego mężczyzny, który lubi dobrze się czuć w doskonałej jakości garniturach, kurtkach i płaszczach oraz takiego, którego nie przeraża odrobina szaleństwa w strojach casualowych. Podstawą wszystkich kolekcji jest możliwość tworzenia z dostępnych modeli dowolnej ilości kombinacji formalno–casualowych.
Wszystkie materiały kupowane są u tak znanych producentów tkanin, jak Albini, Pontoglio czy Honegger. Większość dodatków kontraktowana jest we Włoszech, a wszystkie ubrania szyte są w Polsce, ze względu na najwyższą jakość produkcji jaką oferują polskie szwalnie.
RAGE AGE ma swoje butiki w Warszawie (Złote Tarasy, Arkadia, Klif, Galeria Mokotów) oraz w Poznaniu w Starym Browarze. W październiku 2010 r. zostało otwarte centrum dystrybucji w Tokio oraz butik RAGE AGE w Madrycie, a w styczniu 2011 r. – w Mediolanie. Wraz z pojawieniem się kolekcji wiosna-lato 2011 rozpocznie swą działalność sklep w Londynie i Manufakturze w Łodzi.
W 2011 roku RAGE AGE planuje otworzyć jeszcze 5 butików w Polsce w największych miastach, a także zakłada dalszą ekspansję na rynkach Europy Zachodniej.
Firma RAGE AGE debiutowała na polskim rynku we wrześniu 2009 r. Jej założycielami są Rafał Bauer i Rafał Czapul.
Rafał Czapul od 2002 do 2008 roku był głównym i jedynym projektantem firmy Vistula, jednej z dwóch największych firm produkujących ubrania męskie w Polsce i posiadającej sieć 350 sklepów detalicznych na terenie kraju. W tym czasie stworzył 14 kolekcji marek Vistula, Lantier czy Lettfield oraz limitowane kolekcje sygnowane sub logo "Vistula Grand Prix" dedykowane Porsche, Ferrari i Lamborghini. Po rozstaniu z Vistulą, dzięki biznesowemu i finansowemu wsparciu Rafała Bauera, byłego prezesa Vistuli i Wólczanki, stworzył własną markę: Rage Age by Czapul.
Więcej: rageage.co.uk/pl